Subject: Re: Kiri
From: "Andrus Rikkas" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Thu, 13 Jun 2024 13:59:24 +0300

Tere,

soovin teid teavitada, et mahasõidu ehitus on planeeritud juuli alguseks.

Lisaks soovin transpordiametit teavitada, et mahasõidu asukoht on mõne 
meetri võrra nihkunud kaugemale põhjapoolsest naaberkrundist kaugemale, kuna 
muidu läheks tee otse Jõeääre krundil oleva õunapuu peale.

Hiljemalt 10 päeva enne ehitustööde algust täidan lepingu lisa 2 ja edastan 
selle Transpordiametile.

Parimate soovidega,

Andrus Rikkas

On Wed, 8 May 2024 at 06:53, Andrus Rikkas <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> > wrote:

Tere,

leping digitaalselt allkirjastatud.

Lugupidamisega,

Andrus Rikkas

On Mon, 6 May 2024 at 15:46, <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> > wrote:

Lp huvitatud isik!

Pealkiri: Raplamaa Märjamaa vald Tolli küla Jõeaasa kinnistu ristumiskoha 
ehitamise leping
Registreerimise kuupäev: 06.05.2024
Registreerimise number: 7.1-1/24/6380-2.

Vastuseks Teie ristumiskoha ehitamise taotlusele edastame Teile ristumiskoha 
ehitamise lepingu koos lisadega.

Lepingu poolteks on Transpordiamet ja huvitatud isik. Käesoleva lepinguga 
annab Transpordiamet Teile kui ristumiskoha ehitamisest huvitatud isikule 
nõusoleku riigile kuuluval kinnisasjal ehitustööde teostamiseks vastavalt 
lepingus fikseeritud projektile.

Ehitustööde teostajal peab olema EhS kohane pädevus ja mahasõidu rajamisel 
peab järgima lepingus toodud nõudeid ja tingimusi.

Leping jõustub pärast mõlema osapoole poolt allkirjastamist ning kehtib 
lepinguliste kohustuste täitmiseni. Palume leping allkirjastada ja 
Transpordiametile tagastada. Leping annab õiguse ehitada ristumiskoht 
lepingus toodud tingimustel 5 aasta jooksul.

Hiljemalt 10 päeva enne ehitustööde algust palume täita lepingu lisa 2 – 
ehitamise alustamise teatise vorm ning edastada Transpordiametile 
([email-masked] 
<http:///dhs/faces/jsp/dialog/[email-masked]> ).

Tööde lõpetamisest palume Transpordiametit kohe informeerida 
([email-masked] 
<http:///dhs/faces/jsp/dialog/[email-masked]> ) ja kutsuda kohale 
Transpordiameti esindaja tööde vastuvõtmiseks riigitee aluse maa osas.

Lugupidamisega

Anna Palusalu
peaspetsialist
58507716

Transpordiamet
Valge 4
11413 Tallinn
kliendiinfo 620 1200, [email-masked] <mailto:[email-masked]>
www.transpordiamet.ee <https://www.transpordiamet.ee>